Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Osmaniye Valiliği
T.C. Osmaniye Valiliği
T.C. Osmaniye Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Şehitler Köşesi Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Kurumsal Kimlik İl Etik Komisyonu
  • OSMANİYE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler İl Gelişim Planı
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Genel Emirler-Genelgeler Basın Açıklamaları İlimizde Basın Etkinlikler
  • İLETİŞİM
    Valilik İletişim İl Telefon Rehberi Diğer Kurumlar
°C
12
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Erdinç YILMAZ
      • Vali Yardımcıları
        • Hakan Yavuz ERDOĞAN
        • Aziz Onur AYDIN
        • Yunus EMRE ŞAHİN
      • Kaymakamlar
        • Erdinç DOLU
        • Aziz KAYABAŞI
        • Turgay İLHAN
        • Ahmet DERVİŞOĞLU
        • Mustafa KÖROĞLU
        • Volkan ÖZER
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Şehitler Köşesi
      • Askeri Personel Şehitlerimiz
      • Emniyet Şehitlerimiz
      • Milli Eğitim Şehitlerimiz
      • Diğer Kurum Şehitlerimiz
    • Tarihçe
      • Osmaniye Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu Üyeleri
        • Etik Komisyonu Başkanı Vali Yardımcısı Adem YILMAZ
        • Etik Komisyonu Üyesi Hasan ÖZNAVRUZ
        • Etik Komisyonu Üyesi Aydın ALBAK
      • 2020 Faaliyet Raporu
      • Etik İlkeleri
      • Etik Eğitimi
      • Mevzuat
        • Etik Mevzuatı
        • Kanunlar
        • Yönetmelikler
        • Genelgeler
        • Uluslararası Anlaşma ve Belgeler
  • OSMANİYE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • İl Gelişim Planı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Genel Emirler-Genelgeler
    • Basın Açıklamaları
    • İlimizde Basın
    • Etkinlikler
  • İLETİŞİM
    • Valilik İletişim
    • İl Telefon Rehberi
    • Diğer Kurumlar
 

DOĞAKA Dizüstü ve Masaüstü Bilgisayar Alımı (GÜNCELLEME: 05.10.2021)

06.10.2021

İHALE İLANI

T.C. DOĞU AKDENİZ KALKINMA AJANSI

            T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı tarafından aşağıda belirtilen adetlerde Dizüstü ve Masaüstü Bilgisayar Alımı Pazarlık Usulü ihale ile alımı yapılacaktır.

  1. Ajansın İrtibat Bilgileri:
    1. Adresi: Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. I.Tabakhane Sok. No:20 Antakya /HATAY
    2. Telefon ve faks numarası: 0326 225 14 15 ve Fax: 0326 225 14 52
    3. Elektronik posta adresi: imib@dogaka.gov.tr
    4. İlgili personelinin adı, soyadı ve unvanı: Ali ALTUNTAŞ – Destek Personeli
  2. İhale Konusu İşin:
    1. Niteliği, türü ve miktarı: Bilgisayar Alımı İşi

Masaüstü Bilgisayar                : 6 Adet

Dizüstü Bilgisayar                   : 44 Adet

    1. Teslim Yeri ve Süresi: Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. I.Tabakhane Sok. No:20 Antakya /HATAY – Sözleşmenin imzalanması müteakip 15 iş günü içinde ürünler teslim edilecektir.
  1. İhalenin:
    1. Usulü: Pazarlık Usulü
    2. Yapılacağı yer : Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. I.Tabakhane Sok. No:20 Antakya /HATAY
    3. Tarihi ve saati: 14.10.2021 saat 10:00
    4. İhale Doküman Bedeli: 50,00 TL (Posta veya kargo ücreti ekstra 30,00 TL)

İhale Dokümanın Görüleceği İnternet Adresi: www.dogaka.gov.tr

  1. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
      1.   Mevzuatı gereği kayıtlı olduğunu ve faaliyette olduğunu gösteren Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasından alınan belge;
        1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan ya da ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu ve faaliyette olduğunu gösterir belge.(Oda kayıt belgesi ve faaliyet Belgesi)
        2. Tüzel kişi olması halinde, ilk ilan ya da ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu ve faaliyette olduğunu gösterir belge.(Oda kayıt belgesi ve faaliyet Belgesi)
      2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
        1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
        2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
      3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
      4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
    2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
      1. İsteklinin bilançosu (vergi dairesi veya Yeminli Mali Müşavir / Mali Müşavir onaylı son döneme (2020) ait rapor),
      2. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.

        1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler;

Her türlü dizüstü bilgisayar, masaüstü bilgisayar, bilgisayar malzemesi satımı ve imalatı ile teknolojik altyapı kurulumları benzer iş olarak kabul edilecektir.

    1. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

      1. a)  Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

d) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

      1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İsteklilerin teslim edeceği markaya ait satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin yetkili servislerin listesini gösteren belgeleri sunmaları gerekir.

4.4. Tedarik Edilecek Malların Numuneleri Katalogları, Fotoğrafları İle Teknik Şartnameye Cevapları Ve Açıklamaları İçeren Doküman 

İstekli tarafından marka ve model beyanı imzalı ve kaşeli olarak verilecektir. Bu marka ve modele ait katalogları, resimleri, varsa CD'leri ve diğer tanıtım materyalleri verilecektir. İş ortaklığında teklif edilen mal esas alınarak ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından teklif edilen mala ilişkin olarak idari şartnamede yapılan düzenleme çerçevesinde; teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf sunulur.

  1. İhale dokümanının görülmesi:

İhale dokümanı idarenin adresinde, Osmaniye Yatırım Destek Ofisinde ve Kahramanmaraş Yatırım Destek Ofisinde (Açık adres bilgileri www.dogaka.gov.tr internet adresimizde mevcuttur.) görülebilir ve temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale Doküman Bedeli (bakınız 3.md) T.Vakıflar Bankası Antakya Şubesi TR84 0001 5001 5800 7296 8266 31 Ajans hesabına yatırılacaktır.

  1. Teklifler,  ihale tarih ve saatine kadar Haraparası Mah. Yavuz Sultan Selim Cad. Birinci Tabakhane Sk. No:20 Antakya / HATAY 31060 adresine elden teslim edilebileceği gibi,  aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
  2. İstekliler tekliflerini,  her bir mal kalemi ile bu mal kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi-kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif verilebilir.
  3. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
  4. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

 

DİĞER HUSUSLAR

Ajans 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi olmadığından, mal ve hizmet alımı ile yapım işlerine ilişkin işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir. İhalenin tamamen veya kısmen iptal edilmesi nedeniyle isteklilerce Ajanstan herhangi bir hak talep edilmeyecektir.   

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
Adnan Menderes Mh. Musa Şahin Bulvarı No:106 P.K.: 80010
0 328 825 07 07
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız